Creste-ti engagement-ul pe Facebook cu 10 reguli simple!
Vrei sa scoti ce-i mai bun din efortul pe care il petreci investing in marketing-ul pe Facebook? Atunci e nevoie sa cunosti cateva reguli de baza ce tin de engagement-ul vizitatorilor. Numai asa vei putea sa iti faci content-ul mai usor de share-uit si de gasit.
A creste engagementul pe o platforma social-media precum Facebook implica numeroase lucruri. Una din strategiile cele mai evidente si rasplatitoare este aceea de a oferi Cezarului ce-i al Cezarului.
Pune interesul publicului tinta pe primul loc. Ofera-i ceea ce are nevoie si vei primi in schimb ceea ce ai tu nevoie.
1. Foloseste imagini in postari: postarile ce contin imagini au o rata de engagement cu 22% mai mare decat postarile video si de 55% mai mare decat cele text.
2. Posteaza inainte de 7 dimineata: sansele de a capta atentia sunt cu 20% mai mari daca publici pe Facebook in afara si inaintea orelor de munca.
3. Sfanta zi de joi si vineri: daca vrei sa experimentezi jackpot-ul, atunci aceste doua zile iti vor face visul realitate. Posteaza mesaje importante in aceste zile intrucat sansele ca ele sa ajunga la urechile celorlalti sunt cu 30% mai mari.
4. Calitate versus cantitate: textele lungi plictisesc, o stim cu totii. Incearca sa te limitezi la 80 de caractere sau mai putin.
5. Evita URL-ul scurtat: am vazut cu totii URL-uri de tipul „bitly” si cu totii ne-am incruntat. Opteaza, in schimb, pentru URL-uri intregi ca sa click-uiasca de 3 ori mai multi vizitatori.
6. Pune o intrebare: postarile ce se termina cu o intrebare sunt mai atractive si invita la comentarii.
7. Nu intreba „De ce?”: intrebarile de tip liniar, precum aceasta, strang cel mai mic numar de Like-uri si comentarii. Evita-le!
8. Incepe postarile cu cuvintele magice: „Unde”, „Cand”, „Cum” fac minuni. Cei mai multi oameni se opresc si citesc continuarea.
9. Defineste caracteristicile brandului: daca brandul tau promoveaza un stil de viata sanatos, atunci asigura-te ca postarile tale sunt congruente ca si mesaj cu elemente ce tin de un stil de viata sanatos.
10. Si nu in ultimul rand, cunoaste-ti publicul tinta: odata ce ai identificat acest lucru( varsta si sexul majoritar), atunci vei putea crea content specific pentru acest public, crescand cu 50% sansele de engagement.